خبرگزاری کار ایران

نارضایتی ساکنین اطراف بزرگراه های تهران از آلودگی صوتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۲۴۲

عضو شورای شهر تهران گفت: بزرگراه شهید زین الدین، بزرگراه صیاد شیرازی، قیطریه، مهرآباد و استاد معین از جمله بزرگراه هایی هستند که از آلودگی صوتی متضرر می شوند و ساکنین این مناطق درخواست رسیدگی به این مساله را دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجد جامعی در جریان دویست و شصت و دومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به تذکر  قبلی خود درباره رسیدگی به آلودگی صوتی و دیداری پل صدر گفت:دوطبقه بودن پل صدر منجر به ایجاد آلودگی های مضاعف برای ساکنان شده است.

مسجدجامعی ادامه داد: به این شکل که علاوه بر آلودگی صوتی ناشی از حرکت خودروها آلودگی خودروهای در حال تردد در طبقه دوم نیز اضافه و سقف بتنی منجر به انعکاس مجدد اصوات طبقه پایین، برخورد به سقف طبقه بالا و بازگشت مجدد به محیط اطراف شده است. 

او افزود: بعد از این تذکر ساکنان برخی مناطق دیگر نیز دراینباره اظهار نظر کردند و خواستند در آلودگی صوتی در آن مناطق نیز مورد توجه قرار گیرد. بزرگراه شهید زین الدین، بزرگراه صیاد شیرازی، قیطریه، مهرآباد و استاد معین از جمله بزرگراه هایی هستند که از این آلودگی متضرر می شوند.

عضو شورای شهر تهران گفت: دامنه آسیب های ناشی از رفت و آمد در بزرگراه ها و عدم به کارگیری پنل های صوتی و نظایر آن بسیار گسترده است و تذکر چل صدر را به سایر بزرگراه ها و پل هایی که شهروندان آنرا اعلام کردند گسترش و تکمیل می کنم. 

مسجدجامعی از شهرداری تهران درخواست کرد تا به این مساله در کلیات بپردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز