خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی برف و کولاک در محورهای کوهستانی غرب و شمال

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۱۷۹

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد یک محور مواصلاتی و پیش‌بینی بارش برف و کولاک در برخی از محورهای کوهستانی کشور خبر داد.

 

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی، محور اسالم - خلخال در استان‌های اردبیل و گیلان به دلیل بارش شدید برف و کولاک به طور موقت مسدود شده است.

وی ادامه داد: امشب و فردا (پنجشنبه‌شب و جمعه) بارش شدید برف و کولاک و کاهش دما در اثر محورهای کوهستانی غرب و شمال کشور پیش‌بینی شده است، از همین رو توصیه می‌کنیم از ترددهای غیرضروری در جاده های کوهستانی خودداری شود؛ همچنین ناوگان حمل بار و مسافر قبل از حرکت در این شرایط حتما از وضعیت جوی و جاده مطلع شوند و تجهیزات کامل زمستانی را همراه داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به موارد ایمنی در این ایام در جاده های کشور تصریح کرد: پر بودن باک سوخت و سالم بودن سیستم گرمایش خودروها و همراه داشتن لباس گرم و مقداری مواد غذایی نیز در این شرایط توصیه می‌شود.

شیرانی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی قبلی، تیم‌های پلیس راه و عوامل راهداری در جاده‌ها حضور دارند اما در برخی نقاط به دلیل حجم و شدت بارش و به منظور ایمن‌سازی مسیر، احتمال انسداد موقت مسیرها وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز