خبرگزاری کار ایران

توقیف شناورهای حامل ۱۵۷ میلیارد کالای قاچاق در بندر ریگ

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۲۳۴

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف دو فروند شناور تجاری حامل بیش از ۱۵۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر ریگ خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "ولی اله رضایی‌نژاد" در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق، مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تشدید کنترل نوار ساحلی موفق به شناسایی و توقیف دو فروند شناور باری حامل کالای قاچاق شدند.

وی افزود: در بازرسی مرزبانان از شناورها، ۸۳ دستگاه لوازم پزشکی، ۴ کیلوگرم پودر نیروزا، یک تن و ۸۰۰ گرم غذای حیوانات، ۲۰۸ کیلوگرم چای، ۵ هزار و ۴۰۰ عدد لوازم آشپزخانه، ۶ هزار عدد لوازم آرایشی و بهداشتی، ۹ هزار عدد ابزار آلات و ... کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه در این رابطه دو قاچاقچی دستگیر شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریال کالاهای مکشوفه را ۱۵۷ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال برآورد کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار رضایی نژاد خاطرنشان کرد: در راستای منویات و فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) مبنی بر مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق، مرزبانان این فرماندهی از هیچ‌گونه تلاش شبانه‌روزی دریغ نخواهند کرد و قاطعانه در برابر قاچاقچیان کالا و ارز و مواد مخدر و ... بدون هیچ اغماضی در جهت حمایت از تولیدات داخلی ایستادگی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز