خبرگزاری کار ایران

ناصریان:

۱۵۰۰ سهمیه استخدامی وزارت کشور، برای تامین نیروهای بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها اختصاص یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۹۸۱

ناصریان با تاکید بر لزوم توجه به نیروهای جوان و توانمند درون سازمانی گفت: براساس دستور وزیر کشور ۱۵۰۰ سهمیه استخدامی وزارت کشور، برای تامین نیروهای بخشداری ها و فرمانداری ها اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ جواد ناصریان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در نشست ویدئوکنفرانس وزیر کشور با استاندار، معاونین و فرمانداران هرمزگان گفت: یکی از مشکلات فرمانداری ها از جمله فرمانداری های استان هرمزگان ترمیم ساختار این فرمانداری ها بود که در دولت تدبیر و امید حسب دستور وزیر کشور، ۱۲ فرمانداری استان هرمزگان از درجه ۲به ۱، ۳به ۲ و ۴به ۳و۲ ارتقا یافتند.

وی افزود: همچنین ۱۲ پست معاون فرماندار و ۱۰ پست رئیس اداره در مجموعه فرمانداری های استان هرمزگان افزایش پیدا کرد.

ناصریان با بیان اینکه پیش از دوره وزارت دکتر رحمانی فضلی، ۴۴درصد پستهای وزارت کشور در اختیار نیروهای برون سازمانی بود، اظهار کرد: با پیگیری و دستور وزیر کشور این میزان از ۴۴ درصد به ۹ درصد رسیده است. همچنین دستور وزیر کشور بر این است که این میزان را تا پایان دولت به حداقل برسانیم.

وی در همین راستا بر لزوم توجه به نیروهای جوان و توانمند درون سازمانی تاکید کرد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در ادامه درخصوص پیگیری تخصیص اعتبارات استانداری ها گفت: با پیگیری های وزیر کشور از شخص رئیس جمهور، اعتبارات استانداری ها، نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش مناسبی داشته برای مثال این افزایش در استانداری هرمزگان ۶۸ درصد در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به ضعف های اعتباری مجموعه فرمانداری ها و بخشداری ها، انتظار می رود که استانداران به نحو مطلوب و متناسب با شرایط بخشداری ها و فرمانداری ها این اعتبارات را توضیح کند.

ناصریان در خصوص سازماندهی نیروی انسانی استان هرمزگان گفت: نسبت شاغلین بخشداری ها  به پستهای سازمانی آنها  ۷۱درصد است که انتظار است استاندار محترم و معاونین ایشان در ترمیم نیروی مورد نیاز اهتمام بیشتری داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در خصوص سهمیه استخدامی وزارت کشور گفت: براساس دستور وزیر کشور ۱۵۰۰ سهمیه استخدامی وزارت کشور، برای تامین نیروهای بخشداری ها و فرمانداری ها اختصاص یافته است که  ۵۲ سهمیه برای استان هرمزگان است و پیش بینی شده است این نیروها در فرمانداری ها و بخشداری ها مشغول به کار شوند.

ناصریان تاکید کرد: حتما باید به نیروهای استخدامی جدید در قالب آموزشهای دوره ای در بخشداری ها و فرمانداری ها آموزشهای لازم داده و سپس به کار گرفته شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز