خبرگزاری کار ایران

توضیحات شرکت بهره‌برداری متروی تهران درباره نقص فنی در خط ۵

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۸۰۵

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از نقص فنی پیش آمده در خط ۵ متروی تهران از شهروندان و مسافران عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، فرنوش نوبخت افزود: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه حمل‌ونقل ریلی درون شهری کشور همواره سعی کرده است بهترین خدمات رسانی را به شهروندان و مسافران ارائه دهد. اما نقص فنی در برخی از قطارها یکی از مشکلاتی است که با تمامی تلاشی که ما برای سرویس و اورهال کردن قطارها انجام می‌دهیم شاهد آن هستیم. 

وی با اشاره به اینکه صبح امروز یکشنبه ۲۳ آذر ماه ۱۳۹۹ با قطعی شبکه ارتباطی در خط۵ روبه‌رو شدیم و تلاش کارشناسان فنی برای رفع نقص فنی پیش آمده کمی طولانی شد و قطار ساعت ۸:۳۰ اعزام شد. گفت: برای کاهش ازدحام جمعیت قطار سریع السیر فوق العاده در خط ۵ اعزام شد. 

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه در صورت بروز اختلال فنی همکاران ما تمرکز خود را برروی رفع اختلال دارند، تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع وظیفه ماست و اگر پرسنل ایستگاه‌های خط پنج برخورد نا مناسبی داشتندعذر خواهی می‌کنم. 

براساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، وی خاطرنشان کرد: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همواره مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و شهروندان می‌توانند از طریق سامانه‌های ارتباطی مختلف از جمله سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۴۲۷۷ و سامانه تلفن گویا۸۸۷۴۰۱۶۳-۶، طریق ایمیل info. metro@tehran و تلفن ارتباطات مردمی ۶۶۷۱۲۲۱۶ انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه دهند تا پیگیری لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز