خبرگزاری کار ایران

کشف ۳۰۰ کیلو مواد مخدر توسط مرزبانان پایگاه دریابانی قشم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۴۹۰

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در مرزهای آبی جزیره هنگام درشهرستان قشم خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین دهکی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی جزیره قشم در راستای مبارزه قاطع با سوداگران مرگ با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد و پایش مناطق مرزی و ساحلی از فعالیت یک باند قاچاق موادمخدر در اطراف جزیره هنگام مطلع شدند که بلافاصله موضوع در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

وی افزود: مرزبانان با هدایت عملیاتی و اطلاعاتی استان در مسیر تردد قاچاقچیان به اجرای کمین‌ هدفمند پرداخته و سوداگران مرگ را که در حال حمل مواد مخدر بودند را مشاهده کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان تصریح کرد: مرزبانان طی عملیات غافلگیرانه، شناور حامل موادمخدر را متوقف که در بازرسی از آن ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار دهکی با اشاره به دستگیری ۳ قاچاقچی در این رابطه، ضمن قدردانی از همکاری خوب مرزنشینان با مرزبانان خاطرنشان کرد: مرزبانان استان هرمزگان برابر وظایف ذاتی خود با هرگونه تجاوز و قاچاق مواد افیونی که بلای خانمان سوز جوانان کشور است، قاطعانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز