خبرگزاری کار ایران

آزادسازی ۱۵هکتار از اراضی کشاورزی فیروزکوه

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۳۱۳

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از آزادسازی ۱۵ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان فیروزکوه از چنگ زمین خواران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "کیومرث عزیزی" درباره جزئیات این خبر گفت: به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان فیروزکوه به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی و باغ ها، در اجرای این طرح ماموران انتظامی با همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی شهرستان، ۹۲ مورد دیوارکشی، ابنیه در حال ساخت و جدول کشی های غیرمجاز در اراضی ملی و زمین های کشاورزی را شناسایی کردند.

وی گفت: با اجرای این طرح ۱۵ هکتار از اراضی ملی و کشاورزی که طی برآورد کارشناسان  به مبلغ یک هزار میلیارد ریال در منطقه امین آباد از چنگ زمین خواران آزاد و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی  شهرستان فیروزکوه  قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام انتظامی، خاطر نشان کرد: حفظ اراضی کشاورزی ضمن اینکه از اهمیت بسیار بالایی در اقتصاد مقاومتی برخوردار است، حق نسل آینده برای ادامه حیات و زندگی است و تخریب آن می تواند منجر به بروز شرایط دشوار زیست محیطی برای آیندگان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز