خبرگزاری کار ایران

آغاز آموزش‌های تلویزیونی نهضت سواد آموزی از دی ماه

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۲۸۹

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه در شرایط کرونا همه ظرفیت های سازمانی را به کار گرفتیم تا آموزش با کیفیت را به سوادآموزان ارائه کنیم گفت: از جمله این ظرفیت ها سامانه سوادآموزی تحت وب، پورتال سازمان، شبکه‌های اجتماعی از جمله شاد و تماس تلفنی آموزش دهنده‌ها با سوادآموزان است و تلاش می کنیم آموزش تلویزیونی را از ابتدای دی ماه مجدد از سرگیریم.

به گزارش ایلنا، محمدزاده افزود: با تلاشهای انجام شده بخشی از اعتبارات این سازمان دریافت شده و در اولین فرصت توزیع آن براساس عملکرد استانها انجام می شود.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با تاکید بر اینکه سرانه پیش بینی شده برای ۱۲۰ مرکز یادگیری محلی طرح سواد و زندگی هر چه سریعتر در اختیار استانها قرار گیرد، گفت: از استانهایی که تاکنون فعالیت سال ۱۳۹۸ را در سامانه به سرانجام نرسانیده‌اند خواسته شود هرچه سریع تر اقدام بایسته را انجام دهند.

وی از مدیران استانها خواست تا برنامه هفته سوادآموزی با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و اجرای دستور العمل های ستادملی کرونا به بهترین نحو انجام شود. همچنین کتاب بخشنامه های و دستورالعمل های سازمان به روز آوری ودر اختیار معاونین استانها ی جدید الانتصاب قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز