خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

واکنش به گزارشِ ممانعت میادین میوه و تره‌بار از خرید مرغ زنده/ توزیع مرغ در میدان بهمن بر عهده سازمان صمت استان تهران است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۱۷۲

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در واکنش به انتشار گزارشی مبنی بر ممانعت از خرید مرغ زنده در میادین میوه و تره‌بار تهران اظهار کرد: سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران یک سازمان توزیع خرده‌فروشی است و به هیچ وجه نسبت به خرید و فروش مرغ زنده اقدام نمی‌کند.

«سعید راد» مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به انتشار گزارشی مبنی بر ممانعت از خرید مرغ زنده در میادین میوه و تره‌بار تهران اظهار کرد: سازمان میادین شهرداری تهران یک سازمان توزیع خرده‌فروشی است و به هیچ وجه نسبت به خرید و فروش مرغ زنده اقدام نمی‌کند، چرا که خرید و فروش مرغ زنده نیاز به مجوزهای خاص خود دارد.

او ادامه داد: از طرفی از تاریخ اول آذر ماه، میدان بهمن در اختیار سازمان صمت استان تهران و اتحادیه صنف فروش پرنده و ماهی تهران برای توزیع مرغ قرار گرفته است و در این میدان، هر کیلوگرم گوشت مرغ به قیمت ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان به فروشندگان سطح شهر تحویل می‌شود و با قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان نیز به شهروندان عرضه می‌شود. 

راد درباره سازوکار توزیع مرغ در میدان بهمن گفت: مرغ‌ها با تأیید وزارت جهاد کشاورزی، تحویل سازمان صمت استان تهران و اتحادیه پرنده و ماهی تهران در میدان بهمن می‌شود. 

او با بیان اینکه مرغ مورد نیاز میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از میدان پیروزی تأمین و با قیمت هر کیلوگرم ۲۰۴۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود، افزود: روند توزیع مرغ در میدان بهمن نیز تحت نظارت سازمان صمت و اتحادیه مربوطه قرار دارد. 

راد درباره نحوه نظارت بر فعالیت میادین میوه و تره‌بار از جمله در زمینه توزیع مرغ گفت: امروز سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از نقش انکارناپذیری در سفره خانواده‌ها برخوردار است و از این رو در حوزه کاری‌مان با هیچ احدی تعارف نداریم و بدون اغماض و به طور قاطع با هر گونه تخلف احتمالی برخورد می‌کنیم. 

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه این سازمان با همه ظرفیت در کنار وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت ایستاده است، خاطرنشان کرد: خود را در برابر عرضه مستقیم انواع ارزاق و مایحتاج عمومی مورد نیاز از جمله گوشت مرغ با قیمت مصوب، مسئول می‌دانیم و همه ظرفیت میادین میوه و تره‌بار را برای خدمت‌رسانی به مردم به کار گرفته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز