خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران/ بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی ۲۳ استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۱۰۷

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه بارش باران تا روز دوشنبه پیش‌بینی می‌شود، از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین_کرج-تهران خبر داد.

سرهنگ «احمد شیرانی» رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در ساعت ۰۵:۴۵ در استان بوشهر محور دیلم - هندیجان و دیلم -بهبهان به دلیل آبگرفتگی و سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها ادامه داد: ترافیک در جاده شهریار به تهران محدوده شهر قدس و  در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده های پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی خاطرنشان کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، زنجان، مازندران، قزوین، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، اصفهان و کرمان گزارش شده است. همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، ایلام، کرمانشاه، همدان، کردستان، آذربایجان شرقی، گیلان، البرز، تهران، قم و یزد گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: بارش باران در اکثر استان‌های کشور تا روز دوشنبه پیش‌بینی می‌شود. همچنین اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد و تردد خودروها از ساعت ۲۱۰۰ تا ۰۴:۰۰ در این شهرها ممنوع و توسط دوربین‌های ثبت تخلف جریمه می‌شوند. همچنین ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی به این شهرها ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز