خبرگزاری کار ایران

اسامی پذیرفته شدگان رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۹۱۲

اسامی پذیرفته شده رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش ایلنا، پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ درخصوص اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱، (رشته‌های تحصیلی پذیرش با آزمون و پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی) بدین وسیله به اطلاع متقاضیانی که مشخصات آنان به عنوان پذیرفته شده رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ اعلام شده است، می‌رساند که پذیرفته شدگان لازم است براساس توضیحات ذیل نسبت به ثبت نام خویش اقدام نمایند. 

۱- زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان از طریق دانشگاه امام صادق (ع) اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

۲-عدم مراجعه پذیرفته شدگان برای ثبت نام در زمان مقرر، بمنزله انصراف از ثبت نام تلقی گردیده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد. 

۳- آن دسته از متقاضیانی که در مرحله اعلام نتایج نهایی رشته‌های تحصیلی پذیرش با آزمون و یا پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی (در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۸) در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند و هم اکنون نیز در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) قرار دارند، می‌بایست از دو رشته قبولی اعلام شده یکی را به دلخواه انتخاب و در آن رشته ثبت‌نام و به تحصیل بپردازند و ثبت‌نام در یک رشته تحصیلی به منزله انصراف از رشته دیگر تلقی خواهد شد. 

۴- پذیرفته شدگان لازم است بر حسب مورد مطابق جدول مندرج در بند (ج) اطلاعیه اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ (رشته‌های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی) مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ موجود در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به تهیه مدارک ثبت‌نامی اقدام و به دانشگاه ارائه نمایند. 

۵- متقاضیانی که در ردیف پذیرفته شدگان قرار نگرفته‌اند درصورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض می‌بایست موضوع را از طریق دانشگاه امام صادق (ع) پیگیری نمایند.

برای مشاهده اسامی کلیک کنید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز