خبرگزاری کار ایران

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر خبرداد:

ایجاد مراکز ویژه نگهداری از کودکان مصرف‌کننده به صورت پایلوت

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۹۲۴

تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان از سوی دولت برای ایجاد ۷ مرکز نگهداری از مجرمین مواد مخدر اختصاص داده شده است.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر از تدوین پروتکل درمان نوجوانان معتاد از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر و ایجاد مراکزی برای نگهداری کودکان مصرف‌کننده به صورت پایلوت خبر داد.

بابک دین‌پرست معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر امروز(سه شنبه) در نشست خبری در مورد طرح جداسازی زندانیان مربوط به مواد مخدر گفت: تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان از سوی دولت برای ایجاد ۷ مرکز نگهداری از مجرمین مواد مخدر اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: این مراکز، زندان ویژه معتادین نیست بلکه اردوگاه‌هایی مشخص با شرایط سخت برای نگهداری مجرمین این حوزه است.

دین پرست در مورد پروتکل درمان نوجوانان معتاد گفت: تدوین این پروتکل از یک سال گذشته آغاز شده است، و سال گذشته نیز پروتکلی برای زنان باردار و کودکان مصرف کننده تدوین شده بود.

وی افزود: پروتکل درمان نوجوانان در چند استان مانند سیستان و بلوچستان اجرایی شده و مراکزی به صورت پایلوت برای کودکان مصرف‌کننده مواد مخدر به صورت مجزا برای دختران و پسران در نظر گرفته شده است، البته به دلیل حساسیت‌هایی که وجود دارد این مراکز هنوز فراگیر نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز