خبرگزاری کار ایران

پاکسازی محدوده میدان تجریش تا چهارراه ولیعصر را از وجود ته سیگار‌ها

کد خبر : ۱۵۰۶۵۲

موسسه نیکوکاری " طلوع بی‌نام و نشان‌ها " فعالیت‌های مختلفی در مبارزه با معضلات اجتماعی از جمله درمان معتادان، امدادرسانی، ساماندهی کارتن‌خواب‌ها و معتادان بی‌پناه شهر تهران و کرج وخانواده‌های درگیر با معضل اعتیاد اجتماعی داشته است.

ایلنا: بهبودیافتگان موسسه " طلوع بی‌نام و نشان‌ها " فردا، محدوده میدان تجریش تا چهارراه ولیعصر را از وجود ته سیگار‌ها پاکسازی می‌کنند.

به گزارش ایلنا؛ موسسه نیکوکاری " طلوع بی‌نام و نشان‌ها " دارای مجوز فعالیت از نیروی انتظامی در طول ۸ سال گذشته، فعالیت‌های مختلفی در مبارزه با معضلات اجتماعی از جمله درمان معتادان، امدادرسانی، ساماندهی کارتن‌خواب‌ها و معتادان بی‌پناه شهر تهران و کرج، آموزش و درمان تعدادی از نوجوانان کانون اصلاح و تربیت، کمک‌رسانی به خانواده‌های درگیر با معضل اعتیاد اجتماعی داشته است.

بهبود یافتگان این موسسه در راستای اعتلای فرهنگ حفاظت از محیط زیست و احترام به سلامت آن، همانند اردیبهشت ماه سال ۹۲ که تعدادی دیگر از مددجویان بهبودیافته، پسماند‌ها و زباله‌های موجود در کوهپایه‌های دماوند را جمع‌آوری کردند، قصد دارند فردا سیزدهم اسفند ماه جاری از ساعت ۸ الی ۱۶، محدوده میدان تجریش تا چهار راه ولیعصر را از وجود ته سیگارهای ریخته شده بر روی زمین پاکسازی کنند.

این افراد اکنون از مصرف مواد مخدر و سیگار پاک شده‌اند و با این حرکت قصد دارند، ادای دین خودشان را به گوهر گرانبها و تکرار نشدنی زمین برسانند و با اهدای گل به رفتگران، مامورین راهنمایی و رانندگی، کودکان و سالمندان از آن‌ها به دلیل اینکه زمانی خودشان موجب تخریب خود و دیگران شده‌اند، عذرخواهی کنند و به همین منظور بر روی پیراهن‌هایی که بر تن دارند عبارت «ببخش و باورم کن» را نقش بسته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز