خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم نامه همکاری بین منطقه آزاد ماکو و سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۵۸۱

تفاهم‌نامه «نحوه ارائه خدمات مهندسی در منطقه آزاد ماکو» بین مدیرعامل منطقه آزاد ماکو و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی امضا شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عبدالرحیمی مدیرعامل منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه، همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو و نظام مهندسی در سطح ملی و استانی می‌تواند یکی از امور آینده نگرانه مطرح و الگویی برای کل نظام فنی و اجرایی کشور و خصوصا نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان باشد، گفت: باید اقدامات مهندسی در این منطقه با استفاده از آخرین استانداردها و ارتقا یافته تر از سایر نقاط کشور باشد.

عبدالرحیمی با اشاره به اینکه مناطق آزاد مستثنی از مقررات و قوانین کشور و با قوانین خاص خود اداره می‌شود گفت: ساخت و سازهای اصولی، ضابطه‌مند و برمبنای قانون برای مردم و سرمایه گذاران هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

بهرنگ دیلمقانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی هم در این باره گفت: با اجرای تفاهم نامه فی‌مابین، خدمات نظام مهندسی شفاف، سریع و کم هزینه تری در منطقه آزاد ماکو ارائه خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم شاهد ساخت‌وساز کیفی‌تر، ضابطه مند در این منطقه باشیم و این منطقه بتواند الگویی در بین مناطق آزاد باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز