خبرگزاری کار ایران

دیلمقانی به ایلنا خبر داد:

دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرهای آذربایجان‌غربی احداث می شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۵۹۱

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی از احداث هشت دفتر نمایندگی سازمان نظام‌مهندسی در شهرهای استان‌خبر داد.

بهرنگ دیلمقانی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به روند احداث دفاتر نمایندگی نظام مهندسی در شهرهای مختلف استان، اظهار داشت: مطالعات و برنامه احداث هشت دفتر نمایندگی سازمان انجام شده و هیات مدیره دور هشتم برنامه‌ریزی برای توسعه سازمان و ایجاد مجموعه‌های رفاهی را در دستورکار قرار داده است.

دیلمقانی بیان کرد: یک قطعه زمین با هدف احداث مجموعه رفاهی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی در مرکز استان با مساعدت مدیر کل راه و شهرسازی بهمساحت 3 هزار مترمربع به سازمان نظام مهندسی واگذار و در حال رایزنی برای اضافه شدن زمین کناری آن به مساحت 5هزار متری هستیم تا این مجموعه برای بیش از ۱۸ هزار عضو سازمان احداث و مورد استفاده قرار گیرد و تلاش می‌کنیمبعد از مطالعات جامع و طراحی مناسب، بزودی کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن را به زمین بزنیم.

وی در خصوص نمایندگی شهرستان ها گفت: پروژه دفتر نقده از ۲ سال قبل آغاز و هم‌اکنون عملیات نازک‌کاری آن در حال اجراست و با رفع موانع، سرعت اجرای پروژه افزایش یافته و تلاش می‌کنیم این دفتر قبل از پایان دوره هشتم هیات مدیره، به اتمام و بهره‌برداری برسد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: روند اجرایی پروژه دفتر سردشت شروع شده است و دفتر پیرانشهر نیز در مرحله خرید زمین هستیم و رایزنی‌هایی با اداره کل راه‌وشهرسازی برای این منظور آغاز شده است.

دیلمقانی تصریح کرد: دفتر مهاباد به رغم اعضای زیاد این شهر، ساختمان اداری مناسب نداشته و ظرف چند روز آینده با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، زمین ۲۰۰۰ متری برای احداث ساختمان واگذار و کار ساخت دفتر مهاباد آغاز شود.

وی اذعان کرد: همچنین عملیات احداث مجموعه رفاهی ورزشی دفتر میاندوآب آغاز شده است.

این مقام مسوول یادآور شد: مناقصه احداث دفتر تکاب آغاز شده و پیمانکار و مجری پروژه طی ۲ یا سه هفته آینده مشخص خواهد شد.

وی درخصوص دفاتر شمال استان خاطرنشان کرد: برای احداث دفتر پلدشت زمین خریداری شده و در حال طی روند انتقال سند است و برای احداث دفتر چالدران با توافق با راه و شهرسازی، زمینی برای این منظور اختصاص و عملیات احداث ساختمان بزودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز