خبرگزاری کار ایران

یازدهمین دوره انتخابات مجلس؛

33 نفر در اولین روز انتخابات آذربایجان غربی ثبت نام کردند

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۰۱۲

رئیس ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در 10 حوزه اصلی کار ثبت نام انجام می گیرد، گفت: در روز نخست نامنویسی 33 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 2 نفر خانم و 31 نفر آقا هستند.

به گزارش ایلنا، علی مصطفوی در نشست خبری اولین روز ثبت نام‌ نامزدهای مجلس شورای اسلامی در حضور  اصحاب رسانه بیان کرد: در 17 فرمانداری و 24 بخشداری استان و با اعلام آمادگی فرمانداران و بخشداران دستور وزیر کشور اجرا شد. 

وی با بیان اینکه در آذربایجان غربی10 حوزه اصلی وجود دارد، افزود: کار ثبت نام در مراکز اصلی صورت می گیرد که فرمانداری های شاهین دژ، بوکان، میاندوآب، نقده، مهاباد، پیرانشهر، ارومیه، خوی، سلماس و ماکو را شامل می شود.

مصطفوی افزود: از داوطلبین تقاضا می شود کار ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند تا با مشکل مواجه نشوند.

وی تشریح کرد: ثبت نام‌کننده ها مدارک لازم را حتما همراه خود داشته باشند به خصوص شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، سابقه ایثارگری، مدارک تحصیلی ارشد یا معادل آن و پست های شغلی  که 6 ماه قبل  از آن شغل استعفا داده اند، همچنین گواهی عدم اشتغال در آن شغل را همراه خود  داشته باشند.

وی اظهار کرد: امروز که نخستین روز ثبت نام بود در کل 17 حوزه 33 نفر ثبت نامی داشتیم که تحصیلات این افراد 1 نفر دیپلم 1 نفر لیسانس 21 نفر ارشد 4 نفر دکتری 6 نفر حوزوی بودند واز لحاظ ترکیب سنی کمترین سن مربوط به آقای 30 ساله در ارومیه  و بالاترین سن مربوط به دو فرد 66 ساله که در پیرانشهر و سردشت ثبت نام کردند، بود‌.

مصطفوی تشریح کرد : از بین ثبت نام‌کنندگان4 نفر فرهنگی 5 نفر استاد دانشگاه 3 نفر بازنشسته 7 نفر کارمند 4 نفر دارای شغل آزاد 4 نفر روحانی 2 نفر نماینده فعلی مجلس و یک نفر وکیل به چشم می خورد.

وی با بیان اینکه در دوره دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت مردم 65 درصد بوده افزود: امید است در این دوره انتخابات شاهد افزایش چشم گیر مشارکت مردم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز