خبرگزاری کار ایران

90 ارومیه با حضور رئیس فدراسیون فوتبال بازی را برد

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۷۶۹

عصر امروز تیم فوتبال 90 ارومیه مقابل تیم قشقایی شیراز که با حضور رئیس فدراسیون فوتبال در ورزشگاه تختی برگزار شد، به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران جام آزادگان، عصر امروز با دیدار 90 ارومیه و قشقایی شیراز و با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که برای افتتاح زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی به ارومیه سفر کرده بود، استاندار آذربایجان‌غربی و نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد.

 تیم فوتبال 90 ارومیه در این دیدار با ترکیب، عبدالصمد احمدی درون دروازه، سیروس صادقیان، مهدی محمدی، امین عباسی، داود شاهواروقی، آرمان سوداگر، محمد فلاحیان، فرشاد اسدی، علی کرمی، پیمان پورصادقی و سعید کاظمی با هدایت وحید بیاتلو سرمربی تیم به میدان رفتند.

تیم میزبان که بازی خود را هجومی آغاز کرد در دقیقه سوم بازی با گلزنی«سیروس صادقیان» از حریف پیش افتاد و چند دقیقه بعد از گل اول بازی  تیم 90 گل دوم را ثمر رساند. ولی  داور این دیدار، گل را آفساید اعلام کرد.

این دیدار در نیمه نخست به سود نود  ارومیه پایان یافت  در نیمه دوم بازی  تعویض نخست تیم 90 شکل گرفت و وحید نعمتی به جای علی کرمی وارد بازی شد در دقایق پایانی این دیدار تعویض دوم و سوم  برای نود صورت گرفت بدین ترتیب سیدمحمد ابوترابی به جای سعید کاظمی و امید رضایی به جای پیمان پورصادقی وارد بازی شدند.

این دیدار با همین نتیجه یک بر صفر به سود تیم 90 ارومیه پایان یافت و تیم مهمان صاحب سه امتیاز شیرین خانگی شد.

نود ارومیه با این نتیحه  و 10 امتیاز در رده دوم جدول لیگ دسته یک کشور قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز