خبرگزاری کار ایران

دهقان مطرح کرد:

احیاء 54 واحد صنعتی راکد در صدر برنامه‌های سازمان صمت استان آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۸۷۶

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اعلام کرد: در ا ستان آذربایجان غربی تاکنون 187 واحد صنعتی و معدنی از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و اشتغال فراگیر به چرخه تولید باز گشتند.

به گزارش ایلنا از ارومیه محمد دهقان گفت: در استان آذربایجان غربی تاکنون 187 واحد صنعتی و معدنی از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و اشتغال فراگیر به چرخه تولید بازگشتند.

وی در ادامه عنوان کرد: در استان تعداد 2 هزار و 317 واحد دارای پروانه بهر برداری موجود است و تعداد یک هزار و 415 واحد فعال و نیمه فعال در استان وجود دارد.

دهقان افزود: از کل واحدهای تولیدی صنعتی استان آذربایجان غربی 902 واحد راکد بوداند که با تلاش‌های انجام شده تعداد 187 واحد صنعتی و معدنی راکد به چرخه تولید باز گشتند.

محمد دهقان همچنین اظهار داشت: در ادامه فعال‌سازی واحدهای راکد در سالجاری احیاء 54 واحد در اولویت برنامه های سازمان صنعت، معدن وتجارت قرار دارد.

سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت استان آذربایجان غربی بیان کرد: در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال و منویات مقام معظم رهبری برای رونق تولید باز سازی و فعال سازی 55 واحد نیمه فعال نیز در سالجاری صورت خواهد گرفت تا این واحد ها بتوانند با حداکثر ظرفیت به تولید خود ادامه دهند.

همچنین ایشان در خصوص عمده مشکلات موجود در واحدهای صنعتی و معدنی استان تصریح کرد: عمده مشکلات واحدهای تولید صنعتی و معدنی کمبود سرمایه در گردش این واحدها و بدهی‌های معوق بانکی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز