خبرگزاری کار ایران

در آستانه سال نو میلادی صورت گرفت؛

پیام استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت میلاد حضرت عیسی(ع)

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۳۳۹

استاندار آذربایجان غربی در پیامی میلاد حضرت عیسی (ع) و فرا رسیدن سال نو میلادی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از ارومیه، سعادت استاندار آذربایجان غربی در این پیام آورده است:

اکنون که در آستانه سالروز میلاد خجسته حضرت عیسی بن مریم (ع) و آغاز سال 2017 میلادی قرار گرفته ایم، مفتخر خواهم بود که از سوی مردم و مسئولان محترم استان آذربایجان غربی، مراتب تبریکات صمیمانه و بهترین آرزوهای قلبی را به حضور یکایک آحاد جامعه مسیحیان ساکن در استان آذربایجان غربی بخصوص روحانیون، مسئولین انجمن ها و کلیساها ابلاغ و از پیشگاه خداوند متعال شادکامی، سلامتی موفقیت و سربلندی همگان را مسئلت نمایم.

پیام صلح، مودت و همزیستی مهربانانه بین انسانها یکی از برکات اصلی رسالت پیامبران الهی برای جامعه بشری است. این مهم در تعالیم عالیه حضرت مسیح (ع) به زیبایی متجلی است بطوریکه آن حضرت همواره بر استقرار روابط برادرانه و مناسبات سالم انسانی تاکید داشته است. چنین آموزه مهم اخلاقی و رفتاری در حقیقت می تواند بشریت را به سوی تعالی معنوی رهنمون گردد. مایه بسی مباهات است که کشور پهناور عزیز ایران اسلامی در طول تاریخ تکثر قومی و مذهبی را به رسمیت شناخته، در آغوش پر مهر خود جای داده و پرورده است. غنای تمدن و فرهنگ ما به عنوان ارث مشترک، سند این تاریخ درخشان است. شکی نیست که افتخار چنین میراث گرانبهای سرمدی، نصیب همه ما به عنوان شهروندان موحد و نیک اندیش خواهد بود .

جا دارد بدین مناسبت، خاطره همه شهدا و ایثارگران والامقام جامعه مسیحیت استان و همچنین یاد مسیحیان عزیز هم استانی مهاجر در اقصی نقاط جهان را که همواره نسبت به وطن و سرزمین مادری خود احساس تعلق و مسئولیت می نمایند گرامی بداریم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز