خبرگزاری کار ایران

مزار شهدای بوکان غبارروبی و عطر افشانی شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۸۲۶

در مراسمی به مناسبت هفته‌جوان و بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، مزار شهدای بوکان عطر افشانی و گلباران شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوکان، امام‌جمعه شهرستان‌بوکان در این آیین معنوی با اشاره به فتح خرمشهر و رشادت‌های رزمندگان اسلام در جریان این حماسه اظهار داشت: ما باید قدردان ایثار و از خودگذشتگی‌های رزمندگان و شهدا باشیم و در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعدی تلاش کنیم.

وی افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و امنیت امروز به برکت خون شهدا به وجود آمده است.

ماموستا خلیفه‌زاده با بیان اینکه همه و همه مدیون فداکاری و از خودگذشتگی نسلی پویا و جان برکف هستیم، افزود: در طول تاریخ ایثارگران بسیاری از کیان مملکت دفاع کردند و جانبازی‌های فراوانی برای دفاع از میهن انجام شد اما تاریخ جز 8 سال دفاع جانانه ایرانیان، هیچ‌گاه رشادت ملتی را به یاد ندارد که از مرزهای میهن و اقتدار مذهبی‌اش چنین دفاع کند و لحظه‌ای از این آرمان کوتاه نیاید.

امام‌جمعه بوکان با بیان اینکه امروز وظیفه ما برابر شهدا، ادامه راه آنان است، افزود: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص به نسل جوان، وظیفه بزرگی است که به عهده ما است.

حاضران در پایان مراسم ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های والای شهیدان انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس تجدیدمیثاق کردند.

به گزارش ایلنا، شهرستان بوکان 355 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز