خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسون خدمات شهری ارومیه:

آتش‌نشانی ارومیه از نیروی انسانی مجرب استفاده می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۵۶۲

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: از نیروی های انسانی مجرب و توانمند در آتش‌نشانی شهرداری ارومیه استفاده می‌شود.

«محمد ستارپور»در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، با اشاره به جذب نیروی جوان و تازه‌نفس آتش‌نشان جایگزین افراد بازنشسته در آتش‌نشانی شهرداری ارومیه شده‌اند، تاکید کرد: این آتش نشانان با هدف تسریع در عملیات های آتش نشانی جذب شده اند.

وی با اشاره به اینکه در چشم‌انداز 1404، ارومیه به یک شهر پاک، سرسبز، ایمن و مجهز به فناوری‌های نوین تبدیل خواهد شد، افزود: برای ایجاد شهر ایمن باید به سازمان آتش‌نشانی‌ به صورت ویژه توجه کرد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه به وجود 9 ایستگاه آتش‌نشانی در ارومیه اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه از استانداردهای تعریف شده در سطوح ملی عقب مانده‌‌ایم که باید برای جبران این موضوع گام‌های بلندی برداشته شود.

وی با اظهار اینکه برای هر 50 هزار نفر جمعیت باید به طور استاندارد یک ایستگاه آتش‌نشانی وجود داشته باشد، تصریح کرد: باید 14 ایستگاه آتش‌نشانی در ارومیه وجود داشته باشد، ولی از آن شاخص هم عقب مانده‌ایم.

ستارپور با اظهار اینکه برای ایجاد دو ایستگاه آتش‌نشانی در سال 1395 بودجه موردنیاز پیش‌بینی شده است، بیان داشت: برای عملیاتی شدن این موضوع، مقدمات لازم در حال فراهم شدن است.

وی با اشاره به اینکه برای نوسازی آتش‌نشانی در اواخر سال گذشته اهتمام ویژه شده است، اضافه کرد: پرسنل جوان و تازه‌نفس جایگزین افراد بازنشسته شده است و از طرف دیگر تاسیسات نیز نوسازی شده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه از افراد آموزش‌دیده، مجرب و توانمند در این مجموعه استفاده می‌شود، اضافه کرد: همچنین ماشین اطفاء حریق نیز کم است که برای تامین ماشین‌آلات مورد نیاز تمهیداتی اتخاذ خواهد شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه برای توسعه همه‌جانبه و رشد شاخص‌‍‌ها در مرکز استان اقدام می‌شود، ادامه داد: در سایه تعامل، همدلی و همکاری می‌توان کمبودها و مشکلات موجود را برطرف کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز