خبرگزاری کار ایران

هوشنگ عشایری خبر داد:

بودجه ۱۰۰ میلیاردی برای بازآفرینی شهری پایدار آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۱۳۹

عضو هیئت‌مدیره شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری استان تخصیص داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، «هوشنگ عشایری» خواستار همکاری و هماهنگی دستگاه‌های متولی بازآفرینی شهری پایدار برای ارتقای کیفیت زندگی شهری شد و تصریح کرد: شورای برنامه‌ریزی استان لازم است اعتبار ویژه‌ای برای تحقق اهداف بازآفرینی شهری تعیین کند.

عضو هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران و مدیرکل دفتر دبیرخانه ستاد ملی بازآفرینی شهری شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران با محوریت بحث و بررسی مسایل پیرامون سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت فرسوده با استاندار آذربایجان‌غربی دیدار کردند.

بازدید از پروژه طرح میدان امام خمینی(ره)، پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه وکیل آباد شهر ارومیه با ۷۵ درصد پیشرفت اجرایی، پروژه به بهره‌برداری رسیده مدرسه ۱۰ کلاسه طرزیلو شهر ارومیه، مسیر تاریخی گذر نظم السلطنه که مسجد سردار را به مدرسه هدایت وصل می‌کند ، بحث و بررسی درخصوص طرح مرمت مدرسه تاریخی هدایت و تشکیل هیئت عامل استان در دفتر مدیرکل راه و شهرسازی استان از دیگر برنامه های سفر عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران و مدیرکل دفتر دبیرخانه ستادملی بازآفرینی شهری شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران به آذربایجان غربی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز