خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

تقدیر استاندار آذربایجان غربی از رئیس فدراسیون کبدی

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۸۱۵

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در دیدار با رئیس فدراسیون کبدی از میزبانی مطلوب رقابت های کبدی قهرمانی آسیا تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، کیومرث ایراندوست معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و عیسی زینالی رئیس هیات کبدی استان آذربایجان غربی با سفر به تهران در خصوص بررسی عملکرد میزبانی شهر ارومیه از مسابقات کبدی جوانان آسیا با محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی دیدار کردند.

در این دیدار تمامی موارد اجرا شده از سوی مسئولان در خصوص میزبانی اعم از نحوه برگزاری مسابقات در سالن های غدیر و شهیدان آهن دوست و اسکان و تغذیه تیم های شرکت کننده بحث و تبادل نظر شد و در نهایت محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی به نمایندگی از کنفدراسیون کبدی، جامعه ورزش کبدی و اعضاء هیات رئیسه فدراسیون از تلاش تمامی مسئولان بلند پایه استان آذربایجان غربی به منظور برگزاری هرچه بهتر مسابقات کبدی جوانان آسیا تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این دیدار تعدادی لوح تقدیر از سوی استاندار آذربایجان غربی به کادر اجرایی فدراسیون کبدی مستقر در ارومیه از سوی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی اهداء شد.

چهارمین دوره مسابقات کبدی جوانان آسیا در دو بخش آقایان و بانوان با حضور ۱۱ کشور آسیایی طی روزهای ۲۵ لغایت ۲۸ فروردین ماه در دو سالن ۶۰۰۰ نفره غدیر و ۳۰۰۰ نفره شهیدان آهن دوست با میزبانی شایسته و مناسب ایران در شهر ارومیه برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز