خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سردشت خبر داد:

دستگیری شبانه 6 نفر متخلف زنده‌گیری پرندگان در شهرستان سردشت

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۲۸۰

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سردشت از دستگیری 6 نفر متخلف زنده گیری پرندگان وحشی در ارتفاعات روسای قلعه رش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سردشت، «خالد بایزیدی» با بیان این خبر گفت: متخلفین از اوایل صبح در ارتفاعات روستای مذکور مشغول شکار و زنده گیری غیرمجاز پرندگان وحشی بودند که در رصد مأمورین یگان حفاظت محیط زیست قرار گرفته و شبانه هنگام برگشت ، ضمن هماهنگی با هنگ مرزی این شهرستان تعداد 6 نفر متخلف دستگیر و از آنها 2 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز ، 8 قطعه پرنده کبک ، 5 رشته دام زنده گیری پرندگان و مقداری ادوات دیگر شکار و صید کشف و ضبط شد.

وی افزود: متخلفین پس از دستگیری و بازداشت توسط هنگ مرزی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

بایزیدی به همشهریان توصیه کرد باتوجه به فصل زاد و ولد حیات وحش و ممنوعیت از هرگونه شکار و صید غیرمجاز خودداری کنند.

وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف یگان حفاظت محیط زیست برابر قوانین و مقررات محیط زیست با متخلفین برخورد خواهد کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سردشت از مردم فهیم و طبیعت دوست سردشت درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکار و صید در حوزه استحفاظی این شهرستان مراتب را از طریق شماره تلفن 04444321033 به این اداره اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز