خبرگزاری کار ایران

نسبت به مدت مشابه سال گذشته

کاهش 56 درصد تصادفات فوتی در آذربایجان غربی

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تصادفات فوتی در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 56 درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا، داریوش نصر در دیدار نوروزی با حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه شهر ارومیه ضمن تبریک سال جدید، از حذف 14 نقطه حادثه خیز و خط کشی 1000 کیلومتر از راههای مواصلاتی استان و تامین روشنایی 5/4 کیلومتر از جاده شهید کلانتری را دیگر اقدامات اداره کل برشمرد و افزود: 700 نفر پرسنل و  67 باب راهدارخانه ثابت و مرکزی جهت اسکان ضروری و ارائه خدمات به مسافران آماده سازی شده است.

وی از ساماندهی علایم ایمنی، تنظیف حریم و روردی و خروجی شهرها و شستشوی تابلو ها در جاده های استان خبر داد و گفت: استانداردسازی گاردریل و تجدید و احیای خط کشی در جاده های منتهی به مناطق گردشگری انجام شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : در طی 4 ماهه گذشته 4 جلسه  توسط اعضای شورای حمل و نقل برگزار شده است  که در این جلسات دوره ای  بر هماهنگی تنگاتنگ دستگاه های اجرایی و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مسافران نوروزی تاکید و راهکارهای مناسب ارائه شده است.

 داریوش نصر  همچنین از مقام عالی استان، معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی ، اعضای شورای حمل و نقل ودیگر ارگانهای خدمات رسان  که در اجرای موفق  طرح نوروزی  و کاهش تصادفات فوتی در استان نقش بسزایی  داشته اند قدردانی کرد.

کد خبر : ۳۵۷۳۳۴