خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان تکاب:

دهیاران با توجیه کردن دامداران از شیوع تب برفکی جلوگیری کنند

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۶۳۱

فرماندار شهرستان تکاب از دهیاران روستاها خواست با توجیه کردن دامداران و روستائیان از شیوع تب برفکی جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج ثقفی در جلسه با دهیاران روستاهای شهرستان تکاب ضمن خواستار شدن همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها برای کنترل بیماری تب‌برفکی ، گفت: برای کنترل بیماری تب برفکی و کاهش تلفات این بیماری در جمعیت دامی شهرستان تکاب همکاری دهیاران با اکیپ دامپزشکی امری ضروری است.

وی تصریح کرد: دهیاران روستاها باید با توجیه کردن دامداران و روستائیان از شیوع تب برفکی و افزایش تلفات این بیماری جلوگیری کرده و زمینه‌های آگاهی دامداران نسبت به این بیماری را افزایش دهند.

فرماندار شهرستان تکاب افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها و نیز دامداران و روستائیان باید توصیه‌های کارشناسان و متخصصان شبکه بهداشتی را جدی بگیرند.

ثقفی یادآور شد: تا کنترل کامل رشد بیماری تب برفکی دامداران از مراجعه به میادین دام خودداری کنند.

فرماندار شهرستان تکاب در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در امر برگزاری انتخابات گفت: دهیاران و شورای‌های اسلامی روستاها با رعایت موارد قانونی، برای حل مشکلات روستاها از راهکارهای و مجاری قانونی استفاده کنند.

وی اظهار داشت: برای توسعه و عمران روستاها، دهیاران می بایست در مسیر قانونی حرکت کرده و با مجموعه دستگاه‌های اجرای شهرستان تعامل داشته باشند و با بهره‌گیری از کار کارشناسی و قانونمند از پرداختن به مسایل حاشیه‌ای خوداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز