خبرگزاری کار ایران

نوبت اول مسابقات آزاد اهداف پروازی کشور

سعید صدری از آذربایجان غربی بر سکوی سوم ایستاد

در ادامه رقابت‌های نوبت اول مسابقات آزاد اهداف پروازی در رشته تراپ دوتایی، رضا مصطفی‌پور عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد و سعید صدری از آذربایجان غربی پس از علیرضا عاقدیده از تهران در رده سوم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این مسابقات در رشته تراپ دوتایی مردان که طی یک روز و در ۵ راند برگزارمی شود در حالی با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور پیگیری شد که ورزشکاران در هر راند به ۳۰ هدف شلیک کردند و در ‌‌نهایت رضا مصطفی‌پور از مازندران با کسب بالا‌ترین امتیاز به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و علیرضا آقدیده از تهران در جایگاه دوم و سعید صدری از آذربایجان غربی در جایگاه سوم ایستادند.

همچنین نیما پورصالح از تهران، سعید اسدی خیاوی از آذربایجان شرقی و علیرضا شیر سلیمیان نفراتی بودند که به تریب در رده‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

در پایان نیز با برگزاری مراسم اهدای مدال از نفرات بر‌تر تجلیل شد.

شایان ذکر است این مسابقات با برگزاری رشته اسکیت به پایان می‌رسد.

نوبت اول مسابقات اهداف پروازی با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور از ۱۲ الی ۱۷ اسفند ماه در سایت مجموعه ورزشی مهام واقع در ضلع شمالی اتوبان بابایی در سه رشته تراپ، تراپ دوتایی و اسکیت برگزار شد.

سعید صدری ورزشکار شایسته آذربایجان غربی خود را برای شرکت در مسابقات جهانی گردن پریکس جمهوری آذربایجان که اردیبهشت ماه سال ۹۵ برگزار خواهد شد آماده می‌کند.

کد خبر : ۳۵۴۲۵۳