خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان پلدشت مطرح کرد

آغاز عملیات اجرایی 9 پروژه جدید در پلدشت

فرماندار شهرستان پلدشت گفت: 9 پروژه جدید با اعتباری بالغ بر 212 میلیارد تومان در پلدشت آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر عبدالله نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان پلدشت که صبح امروز 18 اسفند ماه 1394  در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، ضمن تسلیت بمناسبت فرارسیدن سالروز شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا (س)، هفته منابع طبیعی را تبریک و بر حفظ و صیانت از منابع ملی و طبیعی تاکید کرد.

فرماندار پلدشت توافق هسته‌ای و حضور گسترده مردم در انتخابات 7 اسفند را دو رخداد مهم به وقوع پیوسته در سال جاری عنوان کرد و گفت: توافق هسته‌ای در سایه حمایت و هدایت مقام معظم رهبری، تدبیر دولت تدبیر و امید و در راس آن دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهور و صبر و استقامت ملت شریف ایران حاصل شد و انشاءالله این فرصت زمینه‌ای جهت بهبود کسب و کار و معیشت مردم و رفع معضل بیکاری خواهد بود.

رئیس شورای اداری پلدشت گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های اخذ رای به نظام استحکام بخشید و بار دیگر ملت عزیز ایران اسلامی اسلامیت و جمهوریت را به رخ جهانیان کشیدند.

عبدالله نژاد در بخش دیگر سخنان خود ابراز کرد: از محل دو درصد فروش نفت 3 میلیارد تومان به شهرستان پلدشت اختصاص یافته بود که 93 درصد این مبلغ که شامل 2 میلیاردو 800 میلیون تومان میباشد در طول سالجاری تخصیص یافته است.

وی گفت: به لحاظ دارا بودن پتانسیل‌های بالای آبی و خاکی در این شهرستان 9 پروژه جدید با اعتباری بالغ بر 212 میلیارد تومان در پلدشت آغاز شده است که یکی از مهمترین آنها سد مخزنی کرم آباد میباشد که به حول القوه الهی در سال‌های آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار پلدشت در پایان از تمامی اعضای شورای اداری به جهت انجام صحیح امورات محوله در طول سال مخصوصا کمک به اجرای انتخاباتی قانونمند تقدیر و تشکر نمود و تاکید کرد در تمام اعمال و کارها قانون که تنها عامل موفقیت است مد نظر قرار گیرد.

لازم به ذکر است در این جلسه مرادخانی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیز به مناسبت هفته منابع طبیعی گزارشی از عملکرد این اداره در طول سال جاری ارائه کرد.

کد خبر : ۳۵۳۹۷۶