خبرگزاری کار ایران

حضور پرشور و گسترده مردم

نشاط انتخاباتی در آذربایجان غربی حکم‌فرما شد

شور و نشاط با آغاز زمان اخذ رای از صبح امروز در شعب انتخاباتی آذربایجان غربی در جای جای استان حکم‌فرما شده و حضور باشکوه مردم خبر از خلق حماسه‌ای دیگر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرانجام ثانیه شماری‌ها برای آغاز انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز، هفتم اسفندماه پایان یافت و ساعت هشت صبح آغازی شد برای خلق حماسه‌ای دیگر توسط مردم.

در همان ساعات ابتدایی روز و قبل از باز شدن در شعب انتخاباتی در جای جای استان، صف‌های طویلی که پشت در این شعب ایجاد شده بود، می‌توانست نمایانگر حضور پرشور از همان دقایق اولیه باشد.

اندکی پای حرف رای دهندگان که بنشینی، شور و نشاط را می‌توانی در جمله به جمله آنها حس کنی، هر کدام ظاهری متفاوت با عقاید مختلف سیاسی دارند اما همگی با یک هدف آمده‌اند، هر کدام در سخنانشان از وظیفه اجتماعی و الهی که برعهده دارند، می‌گویند.

مردم آذربایجان غربی این بار نیز مثل همه زمان‌ها آمده‌اند تا پایبندی همیشگی خود به نظام و رهبری را نشان دهند، حاضر بودن در تمامی صحنه‌ها افتخاری همیشگی بر گردن تمام آذربایجانی‌ها است.

شایان ذکر است از آذربایجان غربی 12 نفر راهی مجلس شورای اسلامی خواهند شد که سهم ارومیه سه نماینده، میاندوآب ـ شاهین دژ ـ تکاب دو نماینده و سهم هر کدام از حوزه‌های انتخابیه هفت گانه ماکو ـ شوط ـ پلدشت ـ چالدران، خوی ـ چایپاره، سلماس، نقده ـ اشنویه، مهاباد، بوکان و پیرانشهر ـ سردشت یک نماینده است.

گزارش از: رضا سلیمانی

کد خبر : ۳۵۰۶۷۷