خبرگزاری کار ایران

طی سال جاری؛

آموزش و پرورش آذربایجان غربی به 175 شکایت مردمی پاسخ داده است

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۳۷۱

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: امسال آموزش و پرورش استان، تاکنون به 175 شکایت مردمی پاسخ داده است.

به گزارش ایلنا، «جلیل بیگ‌وردی» در گردهمایی یک‌روزه کارشناس مسئولان و کارشناسان ارزیابی‌عملکرد و پاسخگویی به شکایات ادارات و مناطق تابعه استان که در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان به استفاده از سه سامانه به شکایات صورت گرفته پاسخ می دهد.

وی افزود: از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه، 22  فقره شکایت ثبت شده در سامانه سامد، 133 شکایت ثبت شده در سامانه وزارت آموزش و پرورش و 20 فقره شکایت ثبت شده در سامانه بازرسی استان رسیدگی و پاسخ داده شده است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان گفت: ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی و آسیب شناسی علل عدم تحقق برخی از شاخص‌ها در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

بیگ وردی با اشاره به بازدیدهای دوره ای مستمر در طول سال ادامه داد: بازدید از اجرای پروژه مهر 94، طرح هجرت 3، طرح پدافند غیرعامل و بازدید از ادارات مختلف آموزش و پرورش استان بصورت مستمر صورت گرفته است.

وی اذعان کرد: ابلاغ نظام جامع مدیریت عملکرد، راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان، تدوین شاخص‌های نظارت و بازرسی، ارزیابی عملکرد ستاد بزرگداشت مقام معلم و شناسایی معلمان نمونه استان، ارزیابی عملکرد اولین همایش ملی تربیت بدنی در ارومیه، فعالیت دبیرخانه صیانت از حقوق شهروندی اداره کل از جمله فعالیت‌های شاخص اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان در سال 94 بود.

گفتنی است مهندسی نقش و ساختار دولت، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی، مدیریت سرمایه انسانی، خدمات عمومی در فضای رقابتی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد دستگاهای اجرایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز