خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت 22 بهمن

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۹۶۲

استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی از همه اقشار مردم مؤمن و ولایی استان برای شرکت و حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی بدین شرح است:

در بهار آزادی جای شهدا خالی

یوم الله 22 بهمن 57، سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران و سلطه گران عالم، روز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان و روز تحقق وعده حق تعالی است.

امسال و در آستانه 22 بهمن سال 1394 نیز یکبار دیگر، مردم سلحشور و غیور آذربایجان غربی همراه با مردم سراسر کشور، حضوری حماسی و دشمن شکن در صحنه خواهند داشت که این حضور بیانگر پیوند مستحکم با نظام اسلامی  و هوشیاری و آمادگی کامل در عرصه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و منافع ملی است. مردم آگاه و بصیر آذربایجان غربی ثابت کرده اند که هرگاه و هرجا پای منافع و مصالح اسلام و انقلاب و کشور اسلامی به میان آید همچون همیشه و بلکه استوارتر از همیشه، همه یکدل و یکپارچه به صحنه می آیند و پاسخ محکمی به دشمنان و ایادی استکبار جهانی می دهند.

اینجانب در آستانه فرا رسیدن 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، این ایام مبارک و فرخنده را به مردم شریف استان بویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان تبریک عرض می نمایم. امیدواریم بتوانیم در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب، ادامه دهنده راه امام (ره)  و شهدای انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز