خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبر داد:

بهره‌مندی 65.5 درصد روستاهای لرستان از نعمت گاز

استاندار لرستان گفت: 65.5 درصد روستاهای استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا درخرم آباد، هوشنگ بازوند صبح چهارشنبه درحاشیه افتتاحیه طرح گازرسانی به روستاهای بخش زاغه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در پی سفر هیات دولت به لرستان مصوب شد که طی سال‌های93 و 94 تعداد 255 روستا در استان گازرسانی شوند، افزود: امروز شاهد گازرسانی به 407 روستای لرستان طی دو سال و نیم گذشته هستیم. 

وی با شاره به اینکه پیش از سفر رئیس‌جمهور به استان 734 روستا گازرسانی شده بود، اظهار داشت: امسال در ایام فجر نیز 92 طرح گازرسانی در قالب 102 روستا به بهره‌برداری رسید که این نشان از توجه دولت به محرومیت‌زدایی مناطق روستایی است.

استاندار لرستان با بیان اینکه طی اقدامات دولت های گذشته تعداد327 روستای از نعمت گاز بهره مند شده بودند، تصریح کرد: با احتساب 407 روستای گازرسانی شده تعداد 734 روستا در لرستان گازرسانی شده اند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه قرار بود امسال 200 روستا در استان گازرسانی شوند، عنوان کرد: تاکنون تعداد 180 روستا طی سال‌جاری گازرسانی شده اند.

بازوند با بیان اینکه در ایام دهه فجر تعداد 102 روستا از نعمت گاز بهره مند شدند، بیان کرد: 65.5 درصد روستاهای لرستان گازرسانی شده اند که این میزان پیش از دولت تدبیر و امید 39 درصد بوده است.

استاندار لرستان ادامه داد: یک مناقصه جدید با رقم 50 میلیارد تومان برای گازرسانی به روستاها به زودی منعقد می شود.

کد خبر : ۳۴۵۹۱۳