خبرگزاری کار ایران

شهردار ارومیه اعلام کرد:

ساخت تقاطع‌های غیر همسطح یکی از راه‌های کاهش گره‌های ترافیکی و بهبود وضعیت حمل و نقلی است

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۷۱۷

شهردار ارومیه اعلام کرد: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی،2975 میلیارد ریال از پرو‍ژه‌های عمرانی شهر ارومیه در روز 21 بهمن افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد حضرت‌پور با اشاره به اینکه تقاطع غیر همسطح سرو یکی از پروژه‌های عمرانی وسیع  شهرداری‌ارومیه گفت: این پروژه با هزینه بالغ بر600 هزار میلیون ریال در ایام الله دهه‌فجر افتتاح می‌شود.

وی  تاکید کرد: ایجاد کمربندی و ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در شهرها به ویژه کلان‌شهرها یکی از راه‌های کاهش گره‌های ترافیکی و بهبود وضعیت حمل و نقلی است

حضرت‌پور اضافه کرد:  با توجه به اهمیت این پروژه  پیش بینی شده فاز  اول آن در اردیبهشت  سال 95 به بهره‌برداری  برسد.

به گفته وی تقاطع غیر همسطح آذربایجان با توجه به  قرار گرفتن  در یکی از مناطق  حادثه‌خیز و ورودی شهر ارومیه می‌تواند در کاهش تصادفات و روان‌سازی بار ترافیکی  موثر باشد.

شهردار ارومیه با بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر  2975 هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی شهرداری ارومیه افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد:  این پروژه‌های افتتاحی شامل پرو‍ژه‌های مبلمان شهری و زیباسازی، مرمت و بازسازی ساختمان ادرای سازمان‌موتوری، خرید ماشین‌آلات خدمات شهری اعم از درخت‌کن، ماشین‌آلات سنگین و سبک، جاروب خیابانی، احداث پارک سارای به مساحت 2000 مترمربع ،  پارک والدین شاهد به مساحت 5500 مترمربع و پارک‌های باغبان‌نوین 1و 2و 3 به مساحت 68000 مترمربع،  اجرای کاشت  و احداث روفوژها، دلتا، بلوار و  احداث و پوشش کانال‌های سطح شهر به طول 3247 متر است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه لوله‌گذاری هدایت آب‌های سطحی شهر به طول 5500 متر، اجرای جدول‌گذاری در معابر به طول 7500 متر، زیرسازی  و آسفالت‌ریزی معابر به میزان 1326350 مترمربع، احداث سرویس‌های بهداشتی  به تعداد5 باب، پیاده‌روسازی به میزان95597مترمربع، احداث رسوب‌گیر گلشهر یک، احداث پل‌های عابر پیاده به تعداد 7 دستگاه، احداث و تکمیل ساختمان حوزه‌علمیه امام‌خامنه‌ای، احداث ساختمان پست برق به تعداد 4 باب و احداث یک باب گلخانه را از دیگر پروژه های افتتاحیه در دهه فجر عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز