خبرگزاری کار ایران

سرمربی کاله آمل عنوان کرد:

برای کسب پیروزی به ارومیه آمده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۹۵۱

سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: برد در هفته های اخیر شرایط تیم را تا حدودی تغییر داده است.

به گزارش ایلنا، بهروز عطایی در گفت و گویی تلویزیونی ضمن بیان این مطلب افزود: شرایط تیم، بعد از دو مسابقه ای که توانستیم حریفان‌مان را با نتایج خوب شکست دهیم قابل قبول است و بازیکنان به وضعیت مطلوب هماهنگی و روانی رسیده اند.

وی گفت: همه تلاش‌مان را برای رسیدن به برد در ارومیه به کار خواهیم گرفت و می‌دانم که رسیدن به آن کار راحتی نیست. ما باید این مسابقه را ببریم.

عطایی ادامه داد: جذابیت این بازی تا حدی زیاد است که هواداران زیادی را به سالن غدیر اورمیه می‌کشاند و همین مسئله بار روانی را روی بازیکنان دو تیم افزایش خواهد داد.

وی گفت: با توجه به باختی که در دور رفت داشتیم شاگردانم از انگیزه بالایی برای غلبه بر حریف و جبران بازی نیم فصل نخست برخوردار هستند.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل افزود: در صورتی که موفق به برد در این بازی سنگین و حساس شویم می توانم با صراحت بگویم که کاله به روزهای اوج خود نزدیک می شود.

تیم والیبال کاله آمل در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور چهارشنبه هفتم بهمن در ارومیه مقابل شهرداری این شهر می‌ایستد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز