خبرگزاری کار ایران

مدیر کل صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی:

سال گذشته میزان سرمایه گذاری صنعتی درآذربایجان غربی۳۶۳درصدرشد کرده است

کد خبر : ۱۵۹۸۶۹

مدیرکل صنعت معدن وتجارت آذربایجان غربی گفت: میزان سرمایه گذاری صنعتی دراستان درسال۹۲ افزون بر۳۶۳درصدبوده است.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: میزان سرمایه‌گذاری صنعتی در استان در سال ۹۲ افزون بر ۳۶۳ درصد بوده است.

" عبداله اکبری " در گفتگو با خبرنگار " ایلنا " در ارومیه اظهار داشت: در سال گذشته ۱۴۵ فقره پروانه بهره‌برداری واحدهای تولیدی و صنعتی در استان صادر شده که با صدور این تعداد پروانه بهره برداری۶هزارو۴۰۹میلیاردریال سرمایه گذاری دراستان صورت گرفته است. وی افزود: ازنظرمیزان سرمایه گذاری این تعدادپروانه بهره برداری صنعتی از رشد۳۶۳ درصد برخوردار بوده است.

وی اضافه کرد: بیش ازچهارهزارنفردرطرح‌های به بهره برداری رسیده مشغول بکار شده اندکه این میزان سرمایه گذاری سبب شده که اشتغال زایی استان دربخش صنعت رشد ۱۹۱درصدراتجربه کند.

مدیرکل صنعت ومعدن وتجارت آذربایجان غربی گفت: ۴۳۶فقره جواز تاسیس واحدهای صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری۱۹هزارو۶۹۸ میلیاردریال نیزدرسال گذشته دراستان صادرشده است.

" اکبری " درپایان افزود: درصورت بهره برداری ازاین واحدهای صنعتی پیش بینی می‌شودبرای۷هزار۸۳۲نفرفرصت اشتغال درحوزه صنعت ایجادشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز