خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای ایران در مسابقات آسیایی وزنه‌برداری ازبکستان باشم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۲۲۵

عضو تیم ملی وزنه‌برداری ایران گفت: امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای ایران و استان آذربایجان‌غربی در مسابقات آسیایی وزنه‌برداری ازبکستان باشم و به مدال برسم.

علی عالی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به در پیش بودن مسابقات آسیایی ازبکستان و شرکت در این مسابقات اظهار داشت: در مسابقات آسیایی ازبکستان در وزن ۸۹ کیلو و در رده سنی بزرگسالان شرکت می‌کنم.

وی در ادامه با اشاره به سطح آمادگی خود برای شرکت در مسابقات آسیایی افزود: امیدوارم که بتوانم در این رقابت‌ها به مدال برسم و نماینده شایسته‌ای برای ایران و استان آذربایجان‌غربی باشم.

عضو تیم ملی وزنه‌برداری ایران گفت: خوشبختانه اردوهای آماده‌سازی مطلوبی انجام و تمرینات خوبی صورت گرفته و با توجه به اینکه هیچ گونه آسیب‌دیدگی ندارم، امید است که عملکرد مناسبی در این رقابت‌ها از خود نشان دهم.

عالی پور با اشاره به اینکه نتایج مسابقات آسیایی قابل پیش‌بینی نیست افزود: با وجود اینکه امسال اولین مسابقات رده سنی بزرگسالان را تجربه خواهم کرد اما امیدوار هستم که با مدال به کشور بازگردم.

به گزارش ایلنا، مسابقات آسیایی ازبکستان از ۱۳ تا ۲۱ بهمن ماه در تاشکند برگزار شده و در بخش آقایان"علی عالی‌پور" از آذربایجان غربی در این رقابت‌ها شرکت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز