خبرگزاری کار ایران

فریبا: مشکلی برای شکست دادن ازبکستان نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۲۶۷

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل امروز تیم ملی مقابل ازبکستان صحبت کرد.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص تقابل تیم ملی ایران مقابل ازبکستان اظهار داشت: این سخت‌ترین بازی ما در این مرحله است و بردن ازبکستان در خانه این تیم کار راحتی نیست ولی با توجه به میزان آمادگی که از بچه‌ها در دیدارهای اخیر خصوصاً بازی با هنگ کنگ دیدم مشکلی برای بردن این بازی نداریم و فکر می‌کنم با یک نتیجه خوب از زمین خارج شویم. 

وی افزود: ازبکستان مقابل ترکمنستان خیلی تیم مطمینی نشان نداد و به سختی توانست پیروز شود و این می‌تواند نوید عدم آمادگی کامل آنها برای این دیدار باشد ولی نمی‌توانیم وضعیت یک بازی را به بازی‌های قبل ارجاع دهیم و ممکن است اگر خودمان را از پیش برنده بدانیم در نهایت غافلگیر شویم. به نظرم اگر ملی پوشان حواسشان جمع باشد یک برد خوب و مطمئن در انتظار ما در این بازی خواهد بود. 

پیشکسوت فوتبال در مورد عملکرد تیم نوجوانان ایران هم خاطر نشان کرد: عملکرد شاگردان حسین عبدی ما را واقعا غافلگیر کرد و انتظار چنین نتایجی را نداشتیم. هر اتفاقی که در بازی با مراکش رخ دهد چیزی از ارزش‌های این بچه ها کم نمی‌کند و تا همین‌جا هم شاهکار کردند. امیدوارم با همین امید و انگیزه بالایی که تا اینجا داشتند یک بازی خوب هم امروز مقابل مراکش به نمایش بگذارند و راهی دور بعد شوند. 

وی در پایان گفت: امیدوارم هر دو تیم ما در مسابقات امروز نتیجه خوبی بگیرند و مردم را خوشحال کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز