خبرگزاری کار ایران

در آینده‌ای نزدیک صورت می‌گیرد؛

بهره برداری از مخازن در دست احداث شرکت آب و فاضلاب خوی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۸۰۸

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از آماده بهره بردای شدن دو باب مخزن ذخیره آب در شهرستان خوی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد اشرفی با بیان اینکه عملیات اجرایی یک باب مخزن 5 هزار مترمکعبی در خوی و یک باب مخزن 2هزار مترمکعبی در شهر فیرورق به اتمام رسیده است، اظهار داشت: مخزن 5 هزار مترمکعبی شهرک ولی‌عصر(عج) در ابتدای جاده آغچه قشلاق نرسیده به مساکن مهر  خوی احداث و در آن اجرای خط انتقال برگشت تا تقاطع جاده آغچه قشلاق، حوضچه های ورودی و خروجی، سیستم زهکشی و محوطه سازی و ساختمان سرایداری 80 مترمربعی انجام شده است.

وی افزود: بتن ریزی کف و حوضچه های خروجی و شستشوی مخزن با آرماتورگذاری حدود یکصد تن و اجرای بتن به حجم 800 مترمکعب در سنوات گذشته اتمام یافته و آرماتورگذاری دیواره ها و ستون ها و بتن ریزی ستونها، دیوار شمالی و دیوارهای غربی و میانی نیز انجام شده است.

وی گفت: در حال حاضر عملیات مخزن 5 هزار متر مکعبی به اتمام رسیده و عملیات آب بندی مخزن در دست اقدام است.

اشرفی در خصوص مخزن 2 هزار مترمکعبی فیرورق نیز گفت: عملیات اجرایی این پروژه از سال ۹۷ و از محل اعتبارات ملی و استانی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته بودجه‌ای برای این پروژه مصوب و تخصیص نیافته و عملیات اجرایی آن راکد مانده بود، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبار لازم برای پروژه تخصیص و با آغاز عملیات اجرایی آن در حال حاضر با اجرای موارد باقیمانده شامل 700 متر خط انتقال و وصل آن به مخزن، در مرحله بهره برداری قرار دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان، گفت: با تکمیل ساخت مخزن 2 هزار مترمکعبی شهر قطور مشکل افت فشار در بالادست این شهر بطور کامل مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز