خبرگزاری کار ایران

نصب بیش از ۱۲ هزار کنتور هوشمند بر روی چاه‌های کشاورزی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۶۵۰

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی از نصب ۱۲ هزار و ۲۱ دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه های کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش ایلنا، طاهر کیامهر، با بیان اینکه استفاده از کنتورهای هوشمند در کاهش هزینه و پایش بهتر میزان برق مصرفی در مشترکان موثر است، گفت: از ابتدای اجرای طرح استفاده از این نوع کنتورها بر روی چاه‌های کشاورزی، ۱۲ هزار و ۲۱ دستگاه نصب شده است.

کیامهر  افزود: با توجه به اینکه کنتورهای کشاورزی در اولویت تعویض به کنتور هوشمند قرار دارند، این اقدام به سرعت در شهرستان های مختلف استان در حال انجام است.

وی اضافه کرد: علاوه بر چاه ها، تاکنون ۲ هزار و ۶۵۹ دستگاه کنتور هوشمند نیز در سایر مشترکان بخش کشاورزی در آذربایجان غربی نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: طبق برنامه ریزی قرار است ۱۷ هزار و ۷۰۰ دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه های کشاورزی نصب شود.

کیامهر اظهار کرد: تا آخر آبان امسال باید همه کنتورهای کشاورزی در سطح استان به منظور کمک به مدیریت بار شبکه و همچنین جهت مدیریت منابع آبی تبدیل به کنتور هوشمند شوند.

وی گفت: بعد از هوشمندسازی کنتورهای بخش کشاورزی، سه هزار و ۱۸۶ دستگاه کنتور مشترکان بخش صنعتی، ۲۱۴ دستگاه در بخش ساختمان‌های اداری، سه هزار و ۷۲۷ دستگاه در بخش ساختمان‌های عمومی و پنج هزار و ۱۵۷ دستگاه در بخش تجاری در صف تبدیل به کنتورهای هوشمند هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز