خبرگزاری کار ایران

تجلیل از ۱۱۴ برگزیده قرآنی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۱۰۱

دبیر جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور گفت: برگزیدگان بخش ارسال اثر حجمی و غیرحجمی به جشنواره انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، امیر ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: داوری مربوط به آثار حجمی و غیرحجمی ارسالی به سی‌وهفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور به اتمام رسید و برگزیدگان هر رشته مشخص شدند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در ۹ بخش و ۴۰ رشته برگزار می‌شود، افزود: براین اساس و مطابق داوری انجام شده، ۱۱۴ نفر برگزیده‌ ارسال اثر حجمی و غیرحجمی در ۲۰ رشته به اضافه ۶۶ نفر برگزیده‌ی بخش معارفی این جشنواره شدند.

دبیر جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور همچنین با اشاره به برگزاری حضوری بخش آوایی این جشنواره، اعلام کرد: مسابقه مقدماتی بخش آوایی در دانشگاه‌های کشور برگزار شده و نفرات اول تا پنجم هر دانشگاه برای برگزاری حضوری این جشنواره در ارومیه حضور پیدا خواهند کرد که در مجموع شامل ۴۵۰ نفر است.

ایرانی خاطرنشان کرد: همه‌ رشته‌ها دو رده‌ برادران و خواهران را داشت و تنها در بخش آوایی دو رشته‌‌ اذان و تواشیح برای خواهران را نخواهیم داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه بدلیل کثرت افراد برگزیده جشنواره، تصمیم گرفته شد تعداد ۱۱۴ نفر از افراد برگزیده‌ ارسال اثر دعوت شده و در مراسم افتتاحیه تجلیل و تقدیر شوند، گفت: مابقی نیز به همراه برگزیدگان بخش آوایی در مراسم اختتامیه تجلیل خواهند شد.

سی‌وهفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور، از ۱۶ تا ۱۹ مردادماه در ارومیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز