خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل توزیع برق آذربایجان غربی:

هیئت‌های مذهبی نقاط ایمنی برق را رعایت کنند / ممنوعیت نصب پرچم بر روی پایه‌ها و تاسیسات برقی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۱۶۶

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اشاره به برپایی چادرها و خیمه‌های عزای حسینی در سطح استان گفت: مسئولان امر، رعایت نکات ایمنی نصب تجهیزات برقی را در دستور کار جدی قرار داده و حتما از متخصصان برای این منظور استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، طاهر کیامهر گفت: هیات‌های مذهبی در هنگام برپایی چادرها و خیمه‌های عزاداری اهل بیت (ع) ضمن رعایت حریم شبکه‌های برق از نصب علم و پرچم‌های عزا بر روی شبکه‌ها، پایه‌ها و تاسیسات برق خودداری کنند.

وی ادامه داد: برای تامین برق خیمه‌های عزاداری و مساجد در ایام محرم حتما از متخصصان برق استفاده شود و نباید فراموش کرد صعود از پایه‌ها و تاسیسات برقی بسیار خطر آفرین است لذا توصیه می‌کنیم برای نصب بنر یا پرچم‌های عزاداری به هیچ عنوان از پایه‌ها و تاسیسات برقی استفاده نشود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به اینکه استفاده از کابل‌ها و وسایل فرسوده بیشترین میزان برق‌گرفتگی و آتش سوزی را بدنبال دارد بنابراین متولیان هیات‌های عزاداری در ماه محرم به منظور برق‌دار کردن محل برگزاری مراسم از وسایل و کابل‌های فرسوده استفاده نکنند.

کیامهر با بیان اینکه کارکنان صنعت برق در سراسر استان آماده همکاری در زمینه تامین برق مطمئن و پایدار برای تکایا هستند، یادآور شد: مسئولان هیات‌ها از هرگونه دخالت غیرمجاز در تاسیسات برق رسانی منصوبه و وصل خودسرانه، غیر ایمن و غیرمجاز خودداری کنند.

وی با قدردانی از همکاری مردم آذربایجان غربی در اجرای طرح‌های مدیریت بار گفت: انتظار می‌رود ادارات و دستگاه‌های اجرایی در اعمال مدیریت مصرف برق در شیوه برگزاری مراسم سوگواری امام حسین (ع) و یارانش الگو و نمونه بوده و ضمن حضور حداکثری در آیین‌های سوگواری، با استفاده از تدابیری ساده از هدر رفت انرژی برق نیز جلوگیری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تاکید کرد: عزاداران، در زمان وقوع هرگونه حادثه احتمالی و یا وقوع خاموشی، از دستکاری در تجهیزات برق رسانی به ویژه کنتور و تابلو برق خودداری کرده و مراتب را از طریق تماس با مرکز اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق به شماره ۱۲۱ پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز