خبرگزاری کار ایران

برگزاری دومین دوره نمایشگاه گوهرشاد در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۱۶۱

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری دومین دوره نمایشگاه گوهر شاد در ارومیه خبر داد و گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ تیرماه در محل نمایشگاه بین المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا نوروزی در گفت و گو با خبرنگاران، بیان کرد: دومین نمایشگاه ملی تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی «گوهر شاد» با هدف اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و نشان‌دادن توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی در زمینه طراحی و دوخت لباس از ۱۱ تا ۱۶ تیر ماه سال ۱۴۰۲ مصادف با آغاز دهه امامت و ولایت در سالن شماره یک محل نمایشگاه‌های دایمی پارک جنگلی برگزار می‌‌شود.

نوروزی افزود: در این نمایشگاه بیش از چهل غرفه متشکل از تولیدی‌های ایرانی و دستگاه‌های پشتیبان به مدت شش روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ حضور خواهد داشت و در روز مبارک عید غدیر پایان می‌یابد.

وی ادامه داد: عرضه صنایع خلاق فرهنگی هنری بانوان، عرضه و فروش پوشاک ایرانی اسلامی، عرضه پارچه چادری با تخفیف بیست درصدی به قیمت کارخانه، دوخت رایگان چادر، نمایش لباس‌های بوم محلی استان، برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان، همراه با نمایش آثار هنرمندان از جمله برنامه‌های دومین نمایشگاه ملی تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی (گوهر شاد) است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز