خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

۱۳۰ هزار صندوق صدقه در آذربایجان غربی وجود دارد / جلوگیری از استهلاک پول با استفاده از QR کد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۴۵۸

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر تعداد ۱۳۰ هزار صندوق صدقه در سطح استان وجود دارد.

رضا مهر افروز در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به وجود ۱۳۰ هزار صندوق صدقه در سطح استان گفت: در تلاش هستیم جمع آوری صدقات را از حالت فیزیکی خارج کرده و  صدقات بصورت الکترونیکی پرداخت شود.

وی از نصب QR کد های بر روی صندوق صدقات خبر داد و گفت: نصب QR کدها  با هدف توسعه روش‌های نوین دریافت کمک‌های مردمی در بستر الکترونیکی صورت می‌گیرد.

مهر افروز، اضافه کرد: این امر با هدف افزایش جذب کمک‌های مردمی بر بستر روش‌های نوین الکترونیکی و همچنین حفظ و افزایش ضریب نفوذ مشترکان و خیران قابل شناسایی برای تخلیه الکترونیکی صندوق‌های صدقات به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی، مطرح کرد: تمامی مشترکان صندوق صدقات و نیکوکاران می‌توانند با داشتن کد QR اختصاصی خود و با استفاده از گوشی تلفن همراه به‌ آسانی اقدام به پرداخت صدقه کنند.

وی اضافه کرد: شفاف‌سازی و افزایش اعتماد عمومی، سرعت و دقت در انجام کمک‌های مردمی، کمک‌رسانی سریع‌تر به مددجویان و جلوگیری از استهلاک پول ملی از اهداف سامانه پرداخت الکترونیکی صدقه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز