خبرگزاری کار ایران

قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه در ارومیه ۹۰ هزار تومان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۲۲۷

رئیس اتحادیه قنادان ارومیه قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه برای ماه رمضان امسال در ارومیه را ۹۰ هزار تومان اعلام کرد.

علی نوجوان  در گفت و گو باخبرنگار ایلنا، با اشاره به تعیین نرخ زولبیا و بامیه برای ماه رمضان امسال در ارومیه گفت: قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه در ارومیه  ۹۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

رئیس اتحادیه قنادان ارومیه با تاکید بر اینکه قیمت زولبیا و بامیه در ارومیه  نسبت به برخی شهرهای بزرگ دیگر پایین‌تر تعیین شده، خاطرنشان کرد: در برخی شهرها قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک برای امسال ۱۲۰ هزار تومان اعلام شده است.

نوجوان از تشدید نظارت بر قنادی‌ها و کارگاه‌های پخت شیرینی خبر داد و گفت: این نظارت ها از  اسفند ماه گذشته و برای ایام شب عید آغاز شد و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: از مردم هم تقاضا داریم زولبیا و بامیه را از حدود ۴۰۰  قنادی مجازی که داریم، خریداری کنند.

به گزارش ایلنا، بیشتر قنادان شهر ارومیه معتقدند با توجه به افزایش قیمت روغن،شکر و زعفران قیمت گذاری امسال  زولبیا و بامیه در ارومیه منصفانه نبوده و تولید کنندگان این محصول برای جبران کسری در آمد خود اقدام به پخت کمتر این محصول کرده و همین مسئله راه را برای سودجویان فراهم آورده که با جنس نامرغوب اقدام به پخت زولبیا و بامیه کرده و به جای زعفران از رنگ های خوراکی برای تهیه این محصول استفاده می کنند و سلامت مردم را به خط. می اندازند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز