خبرگزاری کار ایران

بعد از گذشت ۱۰ سال؛

پروژه آزاد راه ارومیه_تبریز تعیین تکلیف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۹۲۱

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از تعیین تکلیف آزاد راه ارومیه_تبریز خبر داد.

محسن حمزه لو در گفت و گو با خبرنگار ایلنا،با بیان اینکه آزاد راه ارومیه_تبریز به طول ۱۶۴ کیلومتر و در ۶ قطعه تعریف شده است گفت: قطعات یک و ۲ این آزاد راه  در حوزه آذربایجان غربی  به بهره برداری رسیده  که پل میان‌گذر دریاچه نیز بخشی از قطعه ۲ این آزاد راه است.

حمزه لو از تعیین تکلیف پیمانکار قطعه ۳ آزاد راه  ارومیه _تبریز خبر داد و گفت:عملیات عمرانی قطعه سوم از اواخر سال‌جاری شروع می شود.

وی افزود: کاهش تصادفات جاده ای،توسعه صنعتی،عشایری و اقتصادی،وصل شدن به کریدور غرب از مزایای اتمام آزاد راه ارومیه_تیریز است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه ۴ قطعه از این آزاد راه در حوزه آذربایجان شرقی قرار دارد گفت:آزاد راه ارومیه _تبریز در رشد و توسعه اقتصادی استان تاثیر گذار است.

وی با اشاره به اینکه قطعه سوم این آزاد راه که مشکل اصلی پروژه است به طول ۲۹ کیلومتر و در حوزه آذربایجان شرقی قرار دارد گفت:اتصال شهر ارومیه به شبکه آزادراهی کشور، ارتباط آذربایجان شرقی به پایانه مرزی سرو و کریدور بزرگراهی غرب کشور و نقش پدافندی غیرعامل از مهمترین اهداف توسعه این محور است.

حمزه لو تکمیل قطعات ۱،۲،۴ و احداث قطعه ۳،۵،۶ و همچنین تکمیل تونل ها که مجموعا به طول ۱۵۱ کیلومتر است را از اولویت های راه و شهرسازی عنوان کرد و گفت: داده اصلی راه و شهرسازی استان تکمیل تونل ها در این آزاد راه است که با پیگیری های انجام شده و تزریق اعتبارات لازم بزودی شاهد اتمام این آزاد راه خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز