خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

احداث ۱۲ کمپ برای اسکان زلزله زدگان خوی توسط موسسه عترت بو تراب

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۵۷۲

مدیر مجموعه عترت بوتراب از احداث ۱۲ کمپ برای اسکان زلزله زدگان در شهرستان خوی خبر داد.

جعفر حسن زاده در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: از دومین روز زلزله ۵/۹ ریشتری شهرستان خوی ۴ هزار بخاری برقی توسط این موسسه تحویل هلال احمر شده است.

وی افزود: با توجه به کمبود چادر در بین زلزله زدگان این موسسه اقدام به احداث  ۱۲ کمپ اسکان در نقاط حاشیه ای شهر خوی کرده است.

حسن زاده با اشاره به اینکه در این کمپ ها یک هزار تخته چادر بر پا شده گفت: در کمپ های اسکان یک هزار تخته پتو یک هزار بخاری و چندین رول نایلون در اختیار زلزله زدگان خوی قرار خواهد گرفت.

وی همچنین از توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذا در کمپ های هلال احمر خوی توسط موسسه عترت بو تراب خبر داد و گفت: از امروز این تعداد به ۵ هزار پرس افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیر موسسه عترت بو تراب همچنین تصریح کرد: در کمپ های احداثی این موسسه صفر تا صد ملزومات اولیه و خدمات بهداشتی به زلزله زدگان عزیز ارائه خواهد شد.

حسن زاده  خاطر نشان کرد:موسسه عترت بو تراب علاوه بر خدماتی که در کمپ های موجود ارائه می دهد در کمپ های تازه احداث شده نیز غذای روزانه مورد نیاز زلزله زدگان را تامین و توزیع خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز