خبرگزاری کار ایران

طرح فاضلاب شهری تکاب به زودی کلنگ زنی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۳۳۶

فرماندار تکاب گفت: طرح جمع آوری فاضلاب شهری به عنوان یکی از مهمترین پروژه های توسعه ای و زیرساختی این شهرستان با ۴ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه در هفته های آینده کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل حیدری آزاد با اعلام این خبر افزود: اعتبارات مورد نیاز آغاز اجرای طرح فاضلاب شهری تکاب با پیگیری و تلاش های مشترک چند ماهه نماینده مجلس و فرمانداری و حمایت های استاندار آذربایجان غربی از محل منابع ملی تخصیص یافته و به زودی با مشارکت کارخانه طلای زرشوران و وزارت نیرو شاهد اجرایی شدن این پروژه مهم خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: طرح فاضلاب شهری از مهمترین نیازها و مطالبات مردم تکاب است که پس از سالها انتظار در دولت سیزدهم عملیاتی و اجرایی می شود.

فرماندار تکاب ادامه داد: اعتبارات عمرانی در کمیته برنامه ریزی شهرستان را از ۸۰۰ میلیارد ریال در سال گذشته به هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در سال جاری رساندیم که اقدامات کم سابقه ای در روند توسعه تکاب به شمار می رود.

حیدری آزاد اضافه کرد: با پیگیری ها و اقدامات انجام یافته امسال علاوه بر آسفالت محور مهم گردشگری و پُرتردد تکاب - تخت سلیمان - دندی در چند قطعه، محورهای روستایی چهارطاق، آقدره سفلی، یولقون آغاج و بخشی از محور کرفتو آسفالت شد که در مجموع به ۳۰ کیلومتر می رسد.

فرماندار تکاب با بیان اینکه در تمام روستاها طرح های عمرانی از جمله طرح هادی و آسفالت معابر، مسیرگشایی و جدولگذاری اجرا می شود اضافه کرد: معابر داخل روستاهای امین آباد، اغولبیک، حاجی بابا علیا و قرخلو امسال آسفالت گردید.

وی افزود: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به روستاهای محور بیجار و محور کرفتو در نظر گرفته ایم و با حمایت های استاندار آذربایجان غربی ۵۰ میلیارد ریال نیز برای زیرسازی و آسفالت محور سختگذر روستایی جداقیه اوریات بخش تخت سلیمان تخصیص یافته است

فرماندار تکاب با اشاره به تشکیل کمیته تسریع در گازرسانی به روستاها یادآور شد: اقدامات عمرانی که در ۱۰ ماه گذشته انجام شده روندی رو به رشد داشته که با محدودیت های اعتباری و وحدت و همدلی در شهرستان محقق شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز