خبرگزاری کار ایران

ایلنا از ارومیه خبر می دهد؛

بهبود کیفیت خدمات رسانی شرکت توزیع نیروی برق ,دغدغه شورای شهر ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۶۸۴

بهبود خدمات رسانی شرکت توزیع نیروی برق در ارومیه به یکی از دغدغه های اعضای شورای این شهر تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا،اعضای شورای شهر ارومیه  در صحن علنی شورا  که با حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تشکیل شد خواستار بهبود بخشیدن به خدمات توزیع برق در ارومیه شدند.

لزوم ساماندهی تیر های برق رها شده در وسط معابر شهری ارومیه

ساسان ابراهیم زاده رئیس کمسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی ارومیه، در این جلسه،با بیان اینکه، تیرهای برق رها شده در وسط معابر شهری باعث ایجاد ترافیک و حوادث می شود گفت:شرکت توزیع نیروی برق باید در اسرع وقت نسبت به ساماندهی آنها اقدام کند.

ابراهیم زاده بر شفافیت شرایط سرمایه گذاری و زمینه های لازم برای جذب سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت:حجم سرمایه گذاری مورد نیاز و زیر ساخت های لازم برای صادرات برق و شرایط مشارکت بخش خصوصی و بازگشت سرمایه تولید برق از سوی شرکت توزیع برق باید شفاف سازی شود.

انشعابات غیر مجاز برق جان کودکان محلات حاشیه نشین را تهدید می کند

گلشن نوروزی عضو شورای شهر ارومیه گفت: انشعابات غیر مجاز در محلات کم برخوردار و حاشیه نشین ارومیه از جهت ایمنی برای شهروندان و به خصوص کودکان مشکلاتی را فراهم کرده و جان کودکان این محلات در خطر است.

نوروزی افزود:کابل های برق غیر مجاز در محلات حاشیه نشین و کم برخوردار در دسترس کودکان قرار دارد که لازم است برای جمع آوری و ساماندهی این کابل ها شرکت توزیع نیروی برق اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه,منازل شهروندان حاشیه نشین به گونه ای است که نمی توانند حق و حقوق قانونی شهرداری را پرداخت کنند و در محرومیت از انشعابات قانونی قرار دارند گفت:کسب رضایتمندی و حل مشکلات تامین انشعابات این شهروندان باید در اولویت شرکت های خدمات رسان قرار گیرد.

تاریکی معابر تاثیر منفی در امنیت روانی محلات دارد

یعقوب حسینی رئیس کمسیون ویژه توسعه محلی و باز آفرینی شهری شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه،تاریکی در شب بار امنیت روانی بدی برای برخی محلات و‌معابر دارد گفت: لازم است روشنایی برخی محلات و  معابر شهری در ارومیه بهبود بخشیده شود.

وی افزود: جابجایی تیرهای برق یکی از مشکلات مهم در تعریض خیابان های شهر است که باید همکاری ها و تعامل بیشتری از طرف شرکت های خدمات رسان و مدیریت شهری صورت گرفته و در  خدمات رسانی به شهروندان  بهبود بخشیده شود.

حمایت ۱۰۰ در صدی شورا در ارائه خدمات به املاک در مناطق کم برخوردار

توحید علی نژاد دبیر اول شورا از حمایت صد درصدی شورا  از اجرای مصوبه شورای دستگاه های نظارتی در خصوص ارائه خدمات توسط شرکت های خدمات رسان به املاک با کاربری مسکونی در مناطق کم برخوردار خبر داد و گفت:چندین هزار. پرونده بلاتکلیف شهرداری در مرحله درخواست برای اخذ انشعابات قانونی وجود دارد که نیازمند ساماندهی و رسیدگی به امور شهروندان است.

وی به محدودیت های موجود در اجرای آرا ماده صد برای اماکن مسکونی اشاره کرد و گفت:شهرداری موظف است در چهارچوب قانون عمل کند و حق عدول از آن را ندارد ولی با مصوبه شورای دستگاه های نظارتی مشکلات بخشی از شهروندان حل خواهد شد.

علی‌نژاد ارومیه را جز شهرهای پرترافیک و دومین شهر از لحاظ جمعیت خودرویی در کشور پس از تهران عنوان کرد و یاد آور شد: در این شرایط تمامی نیرو گاه ها و سایر اماکن صنعتی از مازوت سوزی به صورت جدی باید اجتناب کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز