خبرگزاری کار ایران

توسط اداره اوقاف آذربایجان غربی انجام شد؛

توزیع بیش از ۵۰۰ پک تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۵۰۲

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت:همزمان با آغاز سال تحصیلی ۵۷۴ پک تحصیلی بین دانش اموزان نیازمند در استان توزیع شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام ناصر جوانبخت در نشست خبری با خبرنگاران بیان کرد: طی ۶ ماهه نخست سال یک هزار و ۶۵۰ بسته معیشتی با هزینه کرد ۵۰۰ میلیون تومان و همچنین همزمان با آغاز سال تحصیلی ۵۷۴ پک تحصیلی بین دانش اموزان نیازمند در استان توزیع شد. 

وی با اشاره به برپایی موکب واقفان خیراندیش در مرزمهران و تمرچین تصریح کرد: در ایام اربعین ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم (۷۵ هزار پرس در مرز مهران و ۳۵ هزار پرس در مرز تمرچین) با هزینه کرد یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان توزیع شد. 

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی افزود: در ایندوره از مسابقات ۵۰۰ نفر در مرحله شهرستانی شرکت کردند که ۲۰۰ نفر (۱۵٠ نفر مرد، ۵۰ نفر زن) راه یافتند که برگزیدگان برتر  مسابقات استانی به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

جوانبخت افزود: تاکنون ۶  هزار  ۸۴۹موقوفه در سامانه موقوفات استان ثبت شده که از این تعداد یک هزار و ۶۵۳ مورد  منفعتی و ۵ هزار و ۱۹۶ مورد از موقوفات انتفاعی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۳ هزار و ۵۳۸ رقبه در استان ثبت شده که از این تعداد ۳۶ هزار و ۸۶۸ رقبه متصرفه و ۴ هزار و ۴۴۸ رقبه غیر متصرفه است. 

جوانبخت با اشاره به درآمد موقوفات استان گفت: در سال گذشته ۲۴ میلیارد و ۱۷۳ میلیون تومان درآمد موقوفات استان طی سال گذشته بوده و درامد ۷ ماهه سال جاری، ۲۷ میلیارد و ۲۴۶ میلیون تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز