خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی:

معارض مهمترین مشکل شهرک صنعتی فاز ۲

کد خبر : ۱۲۷۸۹۹

صابرپرنیان گفت: وجود معارضین در محل تلاقی شهرک صنعتی شماره ۲ ارومیه با فاز توسعه آن عمده مشکل پیشرو در این شهرک صنعتی محسوب می شود.

صابر پرنیان گفت: وجود معارضین در محل تلاقی شهرک صنعتی شماره ۲ ارومیه با فاز توسعه آن عمده مشکل پیشرو در این شهرک صنعتی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا صابر پرنیان در دیدار با صنعتگران شهرک صنعتی شماره ۲ ارومیه که در مرکز ارتقائ مهارت فنی و حرفه‌ای این شهرک صنعتی برگزار شد اظهار داشت: رفع معارضین شهرک و اتصال فاز توسعه آن به قسمت اصلی و نیز راه دسترسی به جاده شهید کلانتری از مهم‌ترین اهداف شرکت برای توسعه این شهرک صنعتی است.

وی با اشاره به لزوم ایجاد خانه بهداشت در شهرک صنعتی شماره ۲ ارومیه، اظهار داشت: این شرکت آمادگی واگذاری رایگان زمین به اداره بهداشت جهت ایجاد مرکز بهداشتی و درمانی را دارد.

پرنیان با بیان اینکه اداره شهرک صنعتی شماره ۲ ارومیه به شرکت خدماتی واگذار شده است، تصریح کرد: شرکت‌های خدماتی پشتوانه مصوبه مجلس شورای اسلامی را دارند و با توجه به قدرت قانونی خود می‌توانند مطالبات واحدهای صنعتی را پیگیری نمایند.

وی با اشاره به اینکه از سال ۸۵ گاز این شهرک صنعتی تأمین شده است، بیان کرد: در قسمت توسعه این شهرک به‌دلیل وجود نقص‌هایی در شبکه انتقال، امکان اتصال گاز وجود نداشت، ولی با اقدامات صورت گرفته در ماه‌های اخیر و اصلاح شبکه انتقال، در صورت تأیید شرکت گاز حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز واحدهای تولیدی مستقر در فاز توسعه این شهرک نیز از این نعمت الهی برخوردار خواهند شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی در این نشست تصریح کرد: ۹۵ درصد اسناد تک برگی شش دانگ شهرک صنعتی شماره ۲ ارومیه آماده شده و بزودی تحویل صنعتگران این شهرک صنعتی خواهد شد.

پرنیان افزود: برای تأمین ایمنی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی ارومیه ۲ در نظر داریم نسبت به تهیه و استقرار خودروی آتش نشانی در ساختمان آتش نشانی احداثشده، اقدام نماییم و در اختیار شرکت خدماتی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه صنعت، پیشقراول توسعه اقتصادی کشور است، افزود: نامگذاری‌های ۵ سال اخیر مقام معظم رهبری حول مسائل اقتصادی بوده که این نشانگر این نکته است که ایشان نجات و عزت کشور را گرو مسائل اقتصادی و تولیدی می‌دانند بنابراین باید حمایت‌های لازم از صنعتگران و تولید کنندگان برای بهبود شرایط آن‌ها بکار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز